KoiEagle.nl: de grootste koi en vijver website van de BeNeLux! :: Forums :: Koi Fora :: (Op) kweken van Koi |
|
<< Voorgaande discussie | Volgende discussie >> |
Baby koi |
|
Auteur | Bericht | ||
piet |
|
||
piet Geregistreerde deelnemer #140
Geregistreerd: Saturday 20 March 2004 - 20:54:27Woonplaats: vlaardingen berichten: 847 |
Hi allemaal Ik wilde graag eens weten of ik de baby koi moet laten opgroeien met ook planten er in of beter zonder? Mvg Piet |
||
Terug omhoog |
|
||
Marthe |
|
||
Geregistreerde deelnemer #1389
Geregistreerd: Sunday 06 February 2005 - 19:32:43Woonplaats: Zetten - Overbetuwe berichten: 3547 |
Hallo Piet, Dat maakt niets uit voor je visjes. Planten geeft ze wat beschutting dus als er nu Planten bij staan lekker zo laten |
||
Terug omhoog |
|
||
piet |
|
||
Geregistreerd: Saturday 20 March 2004 - 20:54:27Woonplaats: vlaardingen berichten: 847 |
Er staat nog niets in, zitten nu in een klein bakje. Wil ze over zetten naar een groter aquarium dus vroeg me af of je met wat betere waardes zou krijgen omdat het aquarium filter niet echt groot is. Mvg Piet |
||
Terug omhoog |
|
||
Marthe |
|
||
Geregistreerde deelnemer #1389
Geregistreerd: Sunday 06 February 2005 - 19:32:43Woonplaats: Zetten - Overbetuwe berichten: 3547 |
Planten doen niet veel aan je waterwaardes. Het ziet er leuker uit dan een kaal aquarium. |
||
Terug omhoog |
|
||
piet |
|
||
Ja draait nu, met de planten er in ziet het er beter uit. Thanks Mvg Piet |
||
Terug omhoog |
|
||
|